Gnäll varning

Usch idag har det verkligen varit fullt upp på jobbet.
Är så trött. Men jag ska ändå plugga.
Jag har fått reda på vad jag ska få för lön och jag ser inte possitivt på det.
Den är verkligen skit dålig.
Så jag ska omförhandla den tänkte jag.
Jag blir som en arg tigrinna när jag fick se löneavtalet ( och människan försökte få mig att skriva på endå!)

Sen är bådde jag och älsklings fnöset deppiga idag.
Det känns som jag skulle behöva en stor skål glass ( som i amerikanska serier) för att tröstäta.
Men det ska jag inte.

Och snart ska jag operera halsmandlarna och jag vet inte om jag ska ta lugnande eller inte.
Och far höll du är så tjocktalet två gånger här uppe innan han åkte ner.
Och ändå har jag gått ner 5kg.
 
Och inte kommer jag kunna åka till morfar och så måste jag ringa faster R hon fyller 50 idag och då måste jag ju vara trevlig.
Suck!

Fast det var roligt att prata med svärmor D idag eller sweet D, hon får mig alltid på så bra humör.
Hon berättade att det hade kommit upp vitsipppor och blåsippor i Nykvarn.
Själv ser jag ut på en gråsörjsnöigt landskap.
Är jag trött eller är jag trött på lappmöglet?

Fast jag höll på att trilla av pin av lycka när jag fick se lite brunt fjolårsgräs i slutet av isberget som vi har på gräsmattan( flera meter högt).

Jaja och inte ser det ut som jag kommer klara matten innan jag måste skicka in den till högskoleverket.

Idag är det verkligen en pessimistisk dag.
kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, visst är vissa dagar eländiga! Och börjar dagen dåligt kan man ofta vara säker på att den fortsätter likadant. Fast å andra sidan är det nog bra att man även har dåliga dagar, för då uppskattar man de bra mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback