Jippieee!!!

Jag har blivit bjuden på ett bröllop i sommar och jag har en underbar grön volangtjol med stora blommor på. Den är hur fin som helst.
Problemet har bara varit att jag inte kommer i den. Och nu menar jag inte att det är  en cm som fattas och att man måste andas ut för att kunna dra upp blixtlåset.
Jag menar att  den är  uppöverlåretliten.
Och idag kunde jag knäppa den och dra upp blixtlåset!
Inte för att den sitter särskillt bra än. Men endå!

Det är mindblowing vad bra det känns. Jag jobbade igår kväll.
Och jag jobbar ikväll med.
och på måndag och på tisdag med.

Sen på onsdag ska jag har min halsmandeloperation.
Hon /ssk sa att jag kommer ha problem med att prata på ett tag efterår. Undrar hur det ska gå för en chattykatty like me!
Jaja det visar väl sig.

Jag försöker verkligen det här med matteBn inte för att det går bra. Men jag har fastnat det går inte, jag förstår inte hur man löser grafiska ekvationer.
Hur svårt som helst.
Jag ska verkligen kämpa. Det handlar om att komma in eller inte!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback