Träna

Jag var o tränade idag.
Gud så skönt det är.
Är ledig hela helgen. Fantastiskt.
Så idag har jag ätit gott, sett på film ( mean mashine) väldigt bra faktiskt.
Och Hånglat med boyfrienden.

Tajzon är nog överlycklig över att Pringle inte är här. Eller så saknar han honom mycket.
Han är i alla fall väldigt gosig idag.

Jag är så glad över att jag har fått jobb. Måste bara påpeka detta igen.

Idag har jag gjort färdigt två skolarbeten och så ska jag göra två i morgon. Sedan är det bara matten kvar innan alla mina bekymmer är ur världen.

Ja förutom ansökan till högskoleverket då.
Basår+ garanterad plats på tandläkarprogramet aka lots of  cash, men fattig i många år.
Eller tandhygienistprogramet, mindre cash, svårare att komma in på och inte fattig i lika många år.
Det är frågan.
HJÄLP?

Jag ska söka in på tandhygienist programmet för det är något jag verkligen vill bli.
3 års studier ca. Om jag nu kommer in.
Annars får jag plugga upp mina betyg i ett år. SUCK!
jaja

hoppas jag kommer in
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback