Tratthund,glada nyheter och kattrackare

Idag har jag haft min första inskolningsdag på Lungan.
Var lite förvirrande men gick riktigt bra,enligt eget tycke.

Så nu jobbar jag på sjukhuset. Fast det är två veckor kvar tills jag är undersköterska.

Jag är så glad för eran skull J o F. Ni kan inte ana vad roligt jag tycker det är!

J o F kom över och åt middag hos oss idag. Riktigt smarrigt var det.
Vi har hand om deras tratthund Pringle. Han har tratt på huvudet för att han har blivit kastrerad. Därav tratthund.
Han är jättesnäll i alla fall.
Och det går bra med Tajzon oxå. Han har bara storsvanssyndromet runt Pringle.
Jag trodde att det skulle gå värre, men hunden är ju van vid kissekatt. Så dom sköter det hela galant.
KRamis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback