Tröttis dag

Idag har jag inte pluggat som jag sa att jag skulle.

Har varit ute och traskat i slasket på Umedalen.
Snacka om blött.
Jag gick till puls för att handla lite mat, solrosfrön, äpplen(röda), nektariner, avakado, soyamjölk, ska testa det eftersom min mage inte riktigt gillar mjölk, gainomax till sambon och lite från billiga hörnan.

Jag blev så jäkla inspirerad av du blir vad du äter( oja jag har verkligen blivit en sockerbit, aka favoritgodis).
Så nu har jag laddat ner deras kokböcker från tv3.se

Kännde mig riktigt nyttig när jag gick därifrån. På Obs har dom godis max 2kg per kund för 2,90kr/hg. Oförskämt billigt. Men tur att jag har mina solrosfrön så jag sliper känna godisuget.

I morgon ska pringle komma hit. Det ska blir riktigt skoj att gå ut o plaska med honom med...suck.
vad blött det är. Härliga soliga dagar utanslask är det underbart att vara ute o traska med honom.

Sen ska jag träna styrketräning. Vikten har i alla fall gått ner. vilket känns väldigt positivt.

Mr A är mycket duktig med sin träning jag är så jävla stolt över honom.
O nu när äntligen J har skaffat träningskort på Iksuspa så kan vi gå på vattengympa tillsammans.
Its a date!

Och Matte Bn hoppas jag går bra i morgon. Ska verkligen koncentrera mig på det nu när jag slutar på Mimer och bara jobbar på lungan o som P: ass.

Om jag nu hinner jobba så mycket som p:ass vilket jag hoppas jag gör.

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback