Longtime no update

Haloj
jag har inte varit här på ett tag....
Kanske för att jag har jobbat så mycket.
As kompis S kommer upp om två veckor. Det ska bli riktigt skoj.

Och den 24 sätter jag in tandställningen Jippie!

Jag har börjat träna rejält nu vilket är jätteskönt.

Jag var ju på dragonenshälsocentral för att tabort stygnen under läppen den aum 14 juli...De har glömt att tagit bort ett stygn. Så jag har fortfarande en satur under läppen. Vilket inte gör så mycket.
Det är bara irriterande.
Så då får dom väl ta bort den när dom sätter in tandställningen tänkte jag.

Mitt nya jobb är rätt skönt. Det är mycket att göra på natten. Men det är väl bra. Annars skulle jag nog somna.
Jag ska skriva in mig på Mimer igen.Ska plugga MaB även denna termin och läsa upp SvB och EngA.
Nästa termin ska jag läsa upp EngB. Tänkte jag.
Så jag kommer in på tandhygienist programmet.

thats new for me
oh jag har skaffat telia vänner så nu ringer jag gratis till dom med Telia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback