Tandställning

Satte in tandställningen igår.
Det blev bara i underkäken den här gången...puh!
Ja ghar blåa gummisnoddar i riktigt najz faktiskt. Nästa gång trör jag att jag ska ha rosa.
Det fanns ljusgröna men jag är rädd att det ska se ut som att salladsblad har fastnat mellan tänderna då och inte gummipluttar till tandställningen.

Gurka har blivit utesluten ur min matrepertoar. Jag försökte äta gurka på leverpastejsmackan till frukost och det gick inte.
Igår somnade jag o sambon i sängen vid 19:40. jag vaknade vi 8,10i  morse. Hur skönt som helst.
Vi låg o pratade o myste tillsammans och så sa det bara snark.

Man blir aldeles konstig i huvudet av att jobba natt.

Lungan ringde och undrade om jag kunde jobba natt i helgen.
Jag tackade för en gång skull nej. Jag vet inte om det beror på att jag fick så mycket i lön och kännde att jag kunde unna mig att tacka nej eller om det var så att jag helt enkelt bara sa nej....
hmmm jag tror det var det första alternativet.

På söndag blir det att bada bastuflotte igen. Men det har regnat himla mycket idag så jag vet inte...
Fast då är det ju varmare i vattnet. Och man måste väl bada fler en en gång på en sommar.

Jag pratade med min kära kusin i morgon. Ska ringa henne i morgon med.
Och så har jag pratat med Mamma.
Vi ska kanske hitta på nått nästa sommar som hennes 50års present..
Vilket är himla skoj!

Jag ska åka o shoppa i morgon. Större krukor till mina stackars blommor.
Den där jävla balkongsrosen vill inte sluta med sina löss!
Även fast jag spreyar dom med såpavatten. Suck!

Tajzon är så mysig nu på senaste tiden Mitt lilla busfrö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback