Diskmaskinen ett sätt att rädda ett förhållande

Blev städning idag med. Är riktigt nöjd med badrummet. Har gjort om lite. Jag vill verkligen ha ett badrumsskåp under handfatet.
Sen har jag städat köksbordet plockat undan alla kläder från soffan inne i datarummet.
Så nu ser man faktiskt att det är en soffa och inte ett gigantisk klädhög.
Mr A städade vardagsrummet nu håller han på att plocka i sovrummet.

Våran diskmaskin har gått sönder. Mr A proxylimmar. Ska se om det håller.
Vi skulle dö utan en diskmaskin!

Jag menar blott hur många diskmaskiner är det inte som har räddat otaliga förhållanden.
Jag ska försöka städa mitt skrivbord, det stora ångesmolnet, som den även kallas.
Jag vill ha ett nytt skrivbord med massor av lådor i.

Snart ska jag iväg till jobbet. Lungan denna gången.
Ska bli skoj att vara där.

Jag har gjort en sån god adukibönsgryta. Namnam.
Mr A vägrar smaka. Han är lite kinkig med allt som har att göra med bönor.
Jag tycker att det är supergott.

nä nu ska jag surfa vidare.

och svärdmord? svärmor?

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag smakar gärna den där grytan, låter gott!

2006-12-17 @ 18:46:40
Postat av: Svärmor

Svärmor är väl hårt nog,men av någon anledning som jag inte förstår har det kommit upp ett d i slutet ibland.
diskmaskin kan ju va 2-bent ibland,men bara det inte blir jag,det första dyra jag köpte utan att "be om lov" var en diskmaskin,den absolut bästa uppfinning som finns i allafall för mig.
Vi syns snart.Kram.

2006-12-17 @ 19:41:37
Postat av: Lena Westh

Hej hjärtat!
Har ett nytt badrumskåp (underskåp)på vinden vitt det hör till mitt badrumsskåp. Vill du ha det så kanske Sven kan ta det med sig. Kram

2006-12-19 @ 12:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback