en lista

01. Vem är du? Ellinor
02. Stjärntecken? Tvilling
03. Mac eller PC? PC
04. Din bästa egenskap?snäll
05. Din sämsta egenskap? osäker
06. Hur ser du ut? Mörkblond, vågit/lockigt hår, 166 och lite småfet
07. Ålder? 1983
08. Mentalitet?beror på situationen
09. Husdjur? min tajzilajzon
10. Bor? I en trea
11. Familj? sambo
12. Tror du på något? japp jag tror på kärleken
13. Gillar:mycket
14. Ogillar: pedofiler,trångsynta personer
15. Favoritmat:tacos, lasagne och pestopasta
16. Favoritglass: allt som är mjölkfritt
17. Favoritdessert: blåbärspaj
18. Favoritpizza: calzone med rödsås vid sidan om
19. Favoritdryck: cola
20. Gillar du godis? jajamensan fattas bara
21. Isåfall vilken sort? smågodis inte så mycket lakrits bara
22. Öl eller vin?vitt vin
23. Liknar du en kändis?det tror jag inte, en på lungan säger att jag är lik bergmans fru
24. Senast film på bio: oj hmmm...bond tror jag
25. Bästa låten i världen: finns det många av men jag gillar stand by me och kärleken är
26. Favoritbok: Har så många att det är svårt att välja.
27. Favoritförfattare: Diana Gabaldon, mm
28. Bästa årstiden: våren
29. Älsklingsfärg:rött och rosa och blått och grönd
30. Skulle aldrig ta på dig: en burka
31. Vad ville du bli när du var liten? författare och journalist
32. Blev du det? nope
33. Har du nån nojja? höjdskräck bland annat
34. Fobier?ja det var ju det där med höjden och sprutor
35. Politiskt insatt? kan jag inte påstå att jag är
36. Värdesätter du ärlighet? ja
38. Är du kär?: jepp!
39. vem/vilka vet mest om dig?: mr A och L
40. vad har du på dig just nu?: klänning
41. hur många handväskor äger du?: ja eftersom mr A tvingar mig att slänga några så tror jag att jag har 3 kvar
42. hur många bilar har du/ din familj: 0
43. hur många biologiska syskon har du?: 0
44. vilken färg har du på håret?: mörkblond
45. och frisyren, hur ser den ut?: halvlångt, uppklippt, snedlugg och vågigt
46. vad har du för färg på ögonen?: blågröna
47. vad vill du ha för färg på ögonen?: smaragdgröna
48. vem är snyggast i världen (förutom käresta)?: jessica simpson och han mchanahugh
49. ska du duscha idag?: ja
50. vem är snällast just nu?: jag för jag är alltid snäll
51. var har du ont?: ingenstans
52. favoritsåpa alt. dokusåpa?: oprah
53. favoritserie: lost, csi och tadaaa the war at home
54. favoritsport: har ingen
55. favoritlag: måste väl säga AIK
56. sommar eller vinter?: sommar
57. är du glad nu?: jo, pp
58. ska vi sluta nu?: ja det ska vi göra

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Finns det fler lag än AIK????????
varmbad o gympa är livet för mig i lagom dos.
kram.

2006-12-26 @ 11:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback