ennu ett test

 


>Hej!!
>Alltid finns det nya sätt att lära känna sina vänner på. Här kommer
>ett:
>
>Saker som du kanske eller kanske inte vet om mig
>
>A) Fyra jobb som jag haft:
>Vårdbiträde, USKA, garderobiär, dagisfröken
>
>B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
>Stekta gröna tomater, how to lose a guy in 10 days, lilla sjöljungfrunoch Shrek
>
>C) Fyra platser jag har bott på:
Dalgatan, Fornhöjdsvägen, Holmfast v 1a, 3 och 5, Löftets Gränd

>D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
>Prison Break,, sing-a-long,desperate housewifes, medium
>

E) Fyra platser jag har semestrat på:
Malta, Scottland,Grekland, Gotland,

 >F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:
>Hotmail, Aftonbladet,lunarstorm, blogg.se>
>

G) Fyra favorit-maträtter:
>fläskfilé,, Tacos, lasagne, Anders röror

>
>H) Fyra drycker:
vatten, saft, riktig cocacola, citronvatten
>
>I) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
 hos anders, italien, iksu spas pool,  hos Lisa
>
>J) Fyra vänner jag tror kommer svara:
>två, tre st hoppas jag iaf på :p  sen vilka det blir vet jag INTE
>
>Kram o puss/Ellinor


Kommentarer
Postat av: Jezzi

Har du beslutångest vad gäller layout?? =)

Tänker på dig imorgon!

*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback