grymt duktig är jag

Det är så konstigt.
Jag var superduktig i går. Gick till arbetsförmedlingen. Gick till mimerskolan och ansökte på nytt om den där förbannade matte B kursen som jag aldrig klarar.
Jag ska i alla fall läsa den på distans nästa år. Eller om det heter flex.
Då kan jag kanske klara det.
Jag åt perfekt. Även om jag jobbade natt.

Och idag. Jag är så fruktansvärt trött. Ville inte vakna när jag skulle upp. Men tvingade mig ur sängen i alla fall. Mr A sa att jag fick sova längre om jag ville.
Men jag ville verkligen inte det.

Hemma är det en salig röra. Så i morgon ska jag ta och städa.
Jag vet två grejor jag vill ha till vårat hem.
Ett badrumskåp. Så man kan pilla in alla saker som ligger överallt där i...
Och en hallmöbel. Inte en sån man sitter på utan typ en byrå med massor av lådor i som man kan stoppa massa saker i.
Vi har på tok förlite förvaringutrymme. Även om mr A säger att vi har på tok för mycket saker.
Jag blir bättre på att slänga...
Hamstern i mig kommer från farmor. Jag skyller på henne.

Idag har jag varit på iksu två gånger.
Först för en ansiktsbehandling sedan för att väga och mäta mig.
Jag är så himla stolt över mig själv. Jag har gått ner 3 hg. Fatta. Jag har inte gjort någonting!
Jag har inte tränat, inte vägt maten, inte kunnat kontrollera vad som är i pillat i maten.
Och jag har ändå lyckats gå ner 3 hg.
Och i fettprocent med. Och i midjan.
Haha.
Skitstolt!
Jag är lite avundsjuk på J hon går ner som en tok. Hon är grymt duktig.
Ja gönskar att jag hade lite mer diciplin.
Men det som är så skönt med den här kursen är ju grejen med att man får unna sig och ta sig lite  godsaker utan att det spelar någon som helst roll.
Det är verkligen ett helt nytt tänk.
Inte viktväkterisektohejvadbradetgårallagörsomjag stuk på det hela.
Utan ett nytt sätt att se maten och se livet.
Hur skönt som helst.

Samtidigt älskar jag allt bullrigt skratt från oss tjockisar.
Man är verkligen steriotypa.
haha....

I morgon har jag gjort nått hemskt. Jag har bokat in mig på en spinning med Johan. Uj uj dom har sagt att han är rysligt jobbig.
Så det ska bli askul. Han sa att jag inte får backa ur nu.
haha.....
ska inte ska pröva mina nya spinningskor.

J du ska inte hänga på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback