Hej

Nu är jag i olsbo och hälsar på. Tajzon o morfar lämnade jag hemma hos mamsen i soffan, snarkandes.

Jag och morfar är rätt lika hela dagen har vi spelat dataspel eller psp.
Han vid datorn och jag vid psp'n.
Sen ser vi lite på tv'n och dricker lite te.
Det är våran dag. Och så pratar vi om att vi kanske borde ta oss i kragen och gå ner på stan tillsammans.

Jag är här för att säga hejdå till Fanny och i morgon ska jag säga hejdå till M.
Så det är lite sorgligt. Jag tar lite kort på Fanny som jag ska skicka till mr A.
Och i morgon ska jag till haninge kyrka och gå på Ms begravning.

usch vad sorgligt.

Igår var vi på stan tillsammans jag mamsen och morfar.
Förstå en senior Ellinor en lite äldre Ellinor och jag själv.
På stan, lika förvirrande allihoppa.
Haha vad vi skrattade.
Mr A ringde mitt under besöket på parelle. Han gav upp och sa att jag skulle ringa när jag kom hem till mamsen.

Och till helgen ska jag först till L och sen till olsbo och svärföräldrarna och bo där lite av min  sista tid.
Tajz trivs jätte bra hos mamsen.
Men inte konstigt han får leverpastej som han inte äter. Räkor som han slickar på och mjukkattmat.
hehe....

Mr A har fått flunsan. Så det är jätte synd om honom. Han tycker jag kan komma hem.
Men det är bara bra. Då är han frisk till jag kommer hem....
gut gut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback