Inte bantning, det heter livstilsförändring

Jezzi: Ja du mina drömmar  är hemliga än så lnge. Mr A vet men han kommer nog inte komma ihåg vad det är. Och du är en av dom första som kommer få ta del av resultatet när det är färdigt.
OCh det heter inte att fuska det heter unna sig...

Jag funderar på att börja att föra matdagbok igen. Det är helmysko. För man kan inte äta som man ska här nere. Det är ju ioförsig endast några dagar kvar. Men endå.
Det känns ändå som att jag har gått ner i vikt.
För jag kommer entligen in i mina snyggjeans. Som jag aldrig har kunnat haft. Inte kunnat knäppa inte kunnat få upp över häcken...och nu tadaaaa knappen är knäppt.
Även om fläsket väller över kanterna så kan jag knäppa dom.
Jag officiellt två storlekar mindre, (jaja jag sa inte att det satt bra, jag sa att jag kom i), än när jag började med iksus viktkurs.Ok jag har väl inte gått ner så många kg men mina mått är mindre än när jag började.

Jag blir grymt frustrerad på mamsens kommentarer. Ska du verkligen äta så mycket mackor, det går man inte ner i vikt av. Ska du verkligen stoppa i dig så mycket av det där. JAG ska lära dig banta.
Mamsen jag bantar inte. Jag går igenom en livstilsförändring.
Suck....

Jag träffade en person som jag verkligen inte var intresserad av att träffa igår. Och hans jäkla sätt var helt otroligt. Som om han har med mitt liv att göra. Jag blir så oerhört frustrerad! SUCK....

Jag har kommit fram till ett beslut i alla fall. Det blir inget bad på centralbadet det blir att L följer med mig och SuzyQ och hennes lillebrorsa på gamlastans julmarknad istället.

Bra lösnning.

Det är så mysko det känns verkligen som jag går igenom någon slags förändring inombords just nu.
Jag tror det kallas att bli vuxen eller nått.
Men men....
berättar mer senare....

kram på er


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Rätt tänkt,livet är kort så gör att det känns rätt.Goda råd är inte alltid bäst,men ofta dyrköpta,det egna valet är bäst för endast du känner din kropp.Lycka till.Kram.

2006-12-09 @ 11:41:31
Postat av: Anonym

tackar svärmor du är en riktig pärla

2006-12-09 @ 12:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback