jag och mamsen och ett telefonsamtal

Gud vad segt med modem. Man blir ju knäpp....det är tur att mamsen ska skaffa bredband.

Jag åker hem på tisdag det ska bli så skönt att komma hem.

Tajz ligger vid elementet och värmer sig. Hans stadiga position här hemma hos mamsen.
Jag funderar på att hoppa i badet och slappa ett tag.

Pappa ringde idag. Jag visste inte att det var han och jag pratade med Mr As bror S i telefonen så jag svarade inte.
Jag vet inte hur jag ska ställa mig till detta riktigt.
Det är helmysko.

Jag vet inte om jag är mogen att prata med honom än. Han lämnade ett mobilsvar i telefonen till mig.

I morgon ska jag ut och hälsa på farmor sen ska jag träffa kusinerna JJ och sen på kvällen H.
Det blir en intensiv dag i alla fall.

Morfar åkte hem idag. Så nu är det bara jag och mamsen hemma.
kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet är som en berg o dal bana,njut när du är högst upp o ta det lugnt där nere.
Vi hörs.Kram.

2006-12-11 @ 13:08:43
Postat av: Mona

Slå gärna en pling när du är hemma! Hur jobbar du i veckan? kram

2006-12-12 @ 22:20:23
Postat av: Lena Westh

Hej mitt hjärta!
Har du unnat dig ngt i dag?
Du glömde mockaskor spel till vad den nu heter, halsduk.

Kram kram Lena

2006-12-13 @ 14:52:04
Postat av: Lena Westh

Hej mitt hjärta!
Har du unnat dig ngt i dag?
Du glömde mockaskor spel till vad den nu heter, halsduk.

Kram kram Lena

2006-12-13 @ 14:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback