pöhyld....

Nu ska du inte vara så negativ mamsen ! Det är en strålande bild på dig och morfar! Så det så!

Idag har varit en urjobbig dag. Sov till två, han så klart inte avboka mitt spinning/cirkelpass med Johan. Börjar bli phöhyld....
Så jag slängde i mig lite gröt och parlade mig i väg.
Spinnade i mina nya skor. Hur bra var det inte! Asså det är superskillnad! Tack snälla mamsen för julklappen!
Sen på cirkeldelen så slutade det med att jag vart alldeles yr i huvudet och höll på att svimma.
Så jag gick en 10 min innan passet slutade.
Johan tyckte jag var duktig i alla fall.
Usch det var verkligen hemskt. Låg på bänken i omklädningsrummet i 10 min innan världen slutade snurra. Drack massor av vatten. Duschade, gick hem och la mig.
Mr A busbråkade med mig tills jag vart arg. Himla kittelgubbe!
Sen sov jag till kl 18.20 och då hade han lagat jättegod kycklingrisröra.
Jag har inte ätit som jag ska. Två gånger gröt vart det.
Jaja vad är en bal på slottet.
Nu ska jag i alla fall jobba natt i natt.
Är inte lika trött som igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skall livet nästan alltid va en kamp,du är strong som kämpar.Du får väl ha en duchflaska i närheten när kittelman kommer fram tror inte han gillar sån dusch.ha en bra helg, sov så du är pigg när vi ses.Kram.

2006-12-15 @ 22:33:39
Postat av: Svärmor

Står för föregående kommentar,men era bloggar lever ett eget liv.

2006-12-15 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback