snark och låsta dörrar

Idag har vi hyrt bil och julshoppat maten. Vi har varit på Rusta och Obs.
Det har verkligen varit superskoj.
Men jag är så trött.
Har jobbat natt så jag kanske har sovit 3-4 timmar på sin höjd.

Jag glömde nyklarna hemma igår. Och jag ringde och sa det till mr A i morse.
Du glömmer väl inte att du INTE ska låsa dörren nu älskling.
Näädå det ska jag inte.
Vem låste dörren.
Aptrött och skitgrinig upptäcker jag att dörren är låst.
Jag ringde älsklingen och gav ett surt medelande.
Men han kom hem från skolan och öppnade åt mig.
Det var rätt gulligt. Då slapp vi i alla fall vaktmästaren.

Det är snö här nu. Hallelulja det blir en vit jul!


Kommentarer
Postat av: Svärmor

I`m dreming of a white christmas,lever på hoppet.
Glöm inte att sova,julen kommer i allafall.
Kram

2006-12-20 @ 21:06:09
Postat av: Lena Westh

Ja se karlar. I morgon bär det iväg rinde Sven han ska försöka få med dina grejor Julkramar julpuss

2006-12-21 @ 07:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback