städning?

Haloj!
Mr A väckte mig supertidigt. 12.30 vilket jag inte var glad över eftersom jag inte somnade föräns 9.30 så jag gick och la mig o sov till 14.00 när jag upptäckte vad klockan var.
Är fortfarande supertrött.
Sen har vi städat. Eller rättaresagt jag har städat. Han skulle städa men servern gick sönder så han har mest suttit vid datorn och försökt få tillbaka alla våra bilder dit.
Själv har jag städat min byrå med fotton och målargrejor i, vardagsrumsbordet.
Det runda bordet, ovanpå vetrinskåpet och diskat en disk.
Börjat plocka av köksbordet.
Har lagade i alla fall diskmaskinen.
Men mr A sa att han skulle städa i morgon så vi får se hur det går. Han får damsuga och torka golven överallt och byta till julgardinerna.
Vi är lite sena på den fronten pga sjukdom och semester.

Jag funderar på att gå o lägga mig nu.
Ska trots allt jobba kväll i morgon.

Hoppas konsären var trevlig svärmor!

kramis

Kommentarer
Postat av: Svärmord

Det var en underbar konsert i en överfull Taxinge kyrka,fick skrapa is på bilen innan avfärd.Allan var hemma o titta på Arsenal istället.Det var ett
mastigt sätt att höra julsångerna på.Nu ska jag va med o spela på en julsamling på SsS i stora èntren.ha det så bra,hälsa gubben.Kram

2006-12-17 @ 11:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback