Argsinta blixtrar från himmelen

Jag är så trött på jobbet. Seriöst.....Men nä nu är det jag och en arbetskamrat till som får ta smällen. Snällt.
Jag ska verkligen kontakta facket. Det går inte att ha det så här. Arbetsmiljön suger skit.

Jag blir så irreterad!
Jag ska ringa runt på måndag och höra om det finns nått att få på olika ålderdomsem.
Jag vill inte jobba där.
Nä nu ska jag gå o tröstäta. Så jäkla upprörd är jag!

A är sjuk. Hur kul känns det. Han har fått samma skit som jag har haft. Fast värre(men jag vet inte om det är manlig gnällighet) jag tror inte det. Han fick en annan pencillinsort än jag och den där läkaren var inte särskillt proffesionell.

Bara ett streptococ A test. Ingen CRP, inget blodprov, Hans prover har blivit skickade på odling. Svar om en vecka. Tänk om det är fel pencillinsort han har( med tanke på att det bara blir värre och värre för varjedag så tror jag det). Jag menar nu hör han till och med inte på ena örat...

Skolan suger med.

Jag är på allmänt jävla grinhumör.
Så nu ska jag ta och gå till pulls och köpa lök(hehe helt slut) och honung.

kramis
och M det ordnar sig, med riktigt fina stressbollar och vet du jag tror vi kan kräva ett extrainsatt personalmöte. hon kan inte göra så här mot oss och vi måste få förbereda oss. Och veta konsekvenserna....och det kan vi bara ta reda på genom ett personalmöte.

Kommentarer
Postat av: M

jadu, vad kan man annat säga än att jobbet suger... jag vill oxå ha godis!! Det blir ju inte bättre av att somliga runtom här snaskar på lite av varje. Är inte klockan 23.00 snart? :/

2006-01-27 @ 18:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback