Idag...en trött dag

Jag fick typ göra allt på jobbet igår(och så jobbade jag kväll 15-23) en hel veckas arbete på en kväll ungefär. Jag var helt död när jag kom hem.  A kom och mötte mig på jobbet. Han vill inte att jag går själv pga Haga mannen( jävla idiot).
Vilken överaskning sedan...
A hade städat hela köket och vardagsrummet....tihi....sånt kan få en flicka mycket lycklig.

Sen upp samtidigt som A vid 6,30. Åt frukost städade toan och skurade golven.
Satt lite o surfa och så missar jag bussen. Så jag kom sent till redovisningen.
Stackars PG vi är nog ingen lätt grupp att ha att göra med.
Men han väntade och vi fick G på båda gruppredovisningarna. Vilket är skitbra!

Jag var o åt lunch med K idag. På Mackedonken, lilla målet. Herregud vad gott det är med cheeseburgare ibland=)
Sen efter skolan köpte jag örhängen som jag fick i presentkort från mitt gamla jobb. Jättefina guldringar, med hjärtan i en sten som hänger ner. Från Guldfynd. (fick en chockladask med hjärtan i) A är sur för det han vill sluta med godis.
Sen gick jag på ica gorme och handlade fullkornspasta och funlight.
Åkte hem. Trött , grinig o tjurig.

Gjorde makaronipudding till middag....mmmm.
Men nu är jag på bra humör igen. Tihi....

Jag såg på efterlyst ikväll om Haga mannen.
Jag är så trött på Han.
Seriöst ....
TERRORIST JÄVEL.
 Sätta en hel stads kvinnor/flickor i skräck.
För sitt eget nöjes skull.
Jag hoppas att dom tar fast han.
Och två nya överfall i helgen.
Undrar om han är student som det går rykten om.
Han kan ju ha varit psykpatient i nån annan ort en umeå. Dom har ju total tystnadsplikt. Så om han erkänner för sin psykolog kan psykologen inte gå att anmäla det.
Skit dumt med den sekretesslagen jö....Den är bra i många syften men inte om det gäller att ta fast våldtäcksmän och mördare. Tycker jag....

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback