Liten dag i stora världen

Igår hann jag inte skriva. Jag var hos K och skulle göra klart mitt arbete.
Vi trodde att vi skulle behöva plugga hur mycket som helst till och så visade det när vi satt i hop våra arbeten till ett att det vart 10 sidor när det bara skulle vara 8.
Hur glad blev jag inte då!
Så vi satt o drack te i flera timmar och jag gosade med hennes kissemiss smokey.

Sen åkte jag bussen hem för att hinna vara med min älskling A.
Han hade 24 timmars magsjukan, stackarn.

Jag jobbade kväll igår. Hade inskolning av en ny arbetskamrat. Gick hur bra som helst och det känns skönt.
Det visar sig att hon också har gått usk programmet på samma ställe där jag går nu.
Och hon håller med mig.
Bättre skola får man leta efter.
Det har ett system så att eleverna bestämmer själv när de vill ha redovisningar. Det kanske finns fasta lektioner en gång i månaden. Resten får man planera själv.
Hur skönt som helst.
Så känner jag att jag inte orkar en viss dag kan jag säga det till gruppen och då byter vi om det funkar för dom med.

Sen kom jag hem och mr A hade nästan städat hela köket. OCH DET ÄR EN STOR BEDRIFT: såsom det såg ut.

Jag förstår inte varför vi inte kan hålla mer ordning igenligen.

Så nu har vi tallrikar , glas och bestick att äta på igen. Hihi...


kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback