Usch

Mitt liv är så konstigt nu.
Jag har bråkat med A i typ flera dar.  Jag vet inte vad som händer riktigt.
Jag orkar inte bråka längre. Vi försöker prata om det och vi har kommit fram till att vi behöver regler typ som i nannyakuten han och jag. För att vi ska kunna ta hand om vårat hem utan gruffel.

Sen var jag på norrlandsuniversitetsjukhus idag på öron näsa hals.
Jag ska få mina tonsiller bort opererade. Inte vet jag när bara att det ska ske.
Jag ska få narkos o stanna kvar över natten.
Lite nervös är jag.
Och två hela rör med blod tog dom, dom blodsugarna( jag är oerhört spruträdd)
A var med mig och höll mig i handen, det känndes skönt.
Jag hoppas att vi inte ska bråka mer.

Det är väl det att både han och jag mår dåligt. Men vi älskar varandra i alla fall...
Det blir så när livet är oroligt och man inte har nått jobb.
Jävla skit arbetsförmedling.

Ikväll börjar matten igen.
Jag hoppas verkligen att jag kommer sköta mig bättre än förra terminen.
Så att jag får rätt hyffsade betyg.
Så jag kan komma in på tandhygienistprogrammet.
Annars blir det svårt.

Det är ju det jag vill bli.

Jag har hittat ett nytt tvprogram. Det är helt hysteriskt roligt. Synd bara att det går på dagtid och jag inte alltid kan se det.
The Tyra Show. Med hon från topmodel.
Det är så hysteriskt så det är kul o se på. men det är en fin tanke med enpowering women.
Väldigt fin idé...

Jag älskar dig min lilla pluffpuffen.
Din Lady E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback