Tjolahopp

Idag när jag jobbade på lungan, jag varvar pass natt och lungan som xtra. Så fick jag verkligen uppskattning!
Logopeden som en pat har väntade med att komma till pat för att hon ville att jag skulle vara där! För att jag har så bra kontakt med pat!
Hur kul känns inte det när dom nämner mig för en sådan sak.
Jag kan inte råför att vi har samma tokstollehumor!

Det var riktigt roligt att vara tillbaka. jag gilalr verkligen att jobba där vi är ett helt fantastiskt arbetsgäng på lungan!
Stärnor är vi allihoppa. Jag tror jag aldrig har trivits så bra på ett arbetställe som jag har gjort där!
Men men vad gör man inte för jobb.

I morgon kommer J o S o S upp, mr As buddys. Grabbgänget och jag. Det är tur at M på nya jobbet har sagt att jag får komma o hälsa på där om det blir för jobbigt med för många grabbar.
Jag menar jag är ju utmanövrerad redan nu med mr A och tajzilajzon!
Men då är jag åtminstone 33%.
Nu är jag typ 1/6 del.Suck
jaja....

I morgon tar dom i alla fall bort stygnen. vilket kommer kännas skönt.

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback