Frisk och insane

Lägesrapport
Jag är frisk nu i alla fall.
Har fått ett nytt jobba som pass natt. I västra Ersboda typ Norrlands Ronna.
Jag börjar där den 3e juli. Ska bli skit nice. 3månader provanställning  sedan fast tjänst.
Hur skönt som hellst.

Jag får jobba kvar på lungan med som vik. Hur nice är inte min chef Ulla Britta. Asså det är verkligen schysst med tanke på att jag har sagt upp mig. Hon bryr sig verkligen.
Stars in heaven för henne.

Sen har sommaren äntligen kommit till Västerbotten. 28-32 grader och min sambos mamma är o hälsar på. Hur kul som hellst . Jag gillar verkligen hans föräldrar helskarpt.

Hade ett galet shoppingspree häromdagen. allt till bröllopet. Present till JoF. Present till svärmor, smyckem och smink till mig.

jag tror jag ska gå på biblan och låna en bok. så jag har nått o läsa.
Vi på lungan har startat ett låneboks historia. Så det är jättebra. Vi byter böcker o byter tillbaka.
Så nu ska jag bara hitta när lucy sullivan skulle gifta sig, till K på jobbat.
Så ska jag få låna the house on tara road av henne.

Jag träffade M på bussen häromdagen. Vill du gå o träna?
kram e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback