Tjohojaja

Var på utflyktshumör i tisdags(jobbade igår så jag han inte skriva!)
Först åkte vi till klabböle och gick i östasien parken. Och gick runt och tittade på alla träden.
Det är en invasion av spindelvävslarver så hela parken håller på att dö.
Mycket synd på en sådan fin park! Det var jag, A, hans mamma D och hans pappa A

Sedan åt vi glass jag sorbee så klart. Har fått i mig aldeles för mycket mjölk på senaste tiden.
Det blir så när folk kommer och hälsar på. Så nu är jag uppsvullen som en grobian!
Hur mysigt som helst!
Vi gick in i ett vattenverk och däri satt en buddha höll på att skräma skiten ur A.
Han var verkligen itne beredd på att det skulle vara nått därinne.
Och jag lyckades få flera stora myggbett. Men det är norrland så vad förväntar man sig=)

Den femte ska jag operera tung och läppbandet och den 21 kommer tandställningen in!
Äntligen=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) = ) =) =) =) =)
Det kommer att kosta multum. Men 1,5år av mitt liv och en fin mun som man kan tugga med som normala 23 åringar( oh jag fyllde år här förut!)
och inte tugga som en tandlös 93 åring.
Tandläkarn sa att det skulle se ut som jag har fått botoxinjektioner i överläppen efter operationen och att jag skulle vara blå. Och botox behöver ju verkligen inte jag med mina stora läppar.

På kvällen åkte vi ut till en sjö med D, A, mr A och hans bror S och hans  syster J och hennes man F.
Och dom hunden Fanta och det nyaste tillskottet i familjen hund Estrella. (Som är sååå söööt!)
Först grillade vi och åt färskpotatis.
Jag mr A och D stannade kvar på land medans dom andra fiskade.
Vi spelade yatzy och jag slog en yatzy med sexor!
hihi.... Även fast jag hamnade sist i båda omgångarna.
Dom andra fick lite fisk!
Sen åt vi jordgubbar och munk. Hur yummigt som helst!
En underbar dag!
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback