JAG HAR FÅTT JOBB!!

Asså jag är så jävla lycklig det är helt otroligt!
När jag slutar skolan(aka 2 veckor 13 april)
Så får jag börja ett heltidsjobb/deltid senare perioden på lungan på NUS, norrlands universitetsjukhus, och jag är så jävla glad!
Jag ansökte igår och fick jobbet idag.
Ni kan inte fatta hur glad man blir!

Jag kommer få internutbildning i trackestomivård, sond mat, respirator och ekg och så vidare.
Det är så roligt!
Just nu är anställningen till och med den sista augusti och det passar ju utmärkt om jag kommer in på tandhygienistprogrammet.

Men hon(chefen) hade full förståelse för min operation i april. Jag fattar inte. Hon vill verkligen ha mig. Först ska jag vara borta två veckor eftersom jag slutar inte uskutbildningen föränns i mitten på april. Sen ska jag vara borta en vecka i slutet av april för operationen. Och hon skulle typ behöva ha in någon nu på en gång.
Så det känns väldigt skönt.

Im so happy ...oh so happy, Im so happy ,so happy todaaay.....

Kommentarer
Postat av: Max Power

Grattis... Kul att se att folk faktiskt får jobb i dessa tider.. hehe.. ;)

Postat av: Mona

Man får ju gratulera såklart!! :)

2006-03-31 @ 22:05:13
URL: http://mon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback