Praktiserar natt i natt

Och så vaknar jag av att pappa ringer kl 10,20. Han lyssnar verkligen på vad man säger till han grumph...Även fast det var mr A som rusade till undsättning( har aldrig sett han springa så fort förut när det gäller våran telefon.
 6dagars nedräkning inför högskoleprovet. Suck
Jag har verkligen inte varit så produktiv som jag skulle velat i helgen( men man måste få vara ledig ibland.
J och F tog mig och mrA på mcmässa. Man åker runt på olika mcbutiker på ersboda( Det är där dom finns) och tittar på åretsnya modeller och drömmer om våren.
Det är ett vårtecken här uppe. Även fast snön ligger kvar och det är is överallt.
Jag såg en träknopp här om dagen . Gissa om jag blev glad!

Jag var som sagt på iksuspa igår och tränade mitt nya styrkepass som jag har fått. Herregud jag har träningsverk överallt idag känns det som. OCH JAG STRETCHADE!
Så det här känns riktigt bra. Ska verkligen inte gå o träna idag eftersom jag ska jobba natt.
Och i morgon ska jag sova på dan och kl 16,00 börjar jag mitt nya timm jobb på backenhemmet.
Så i morgon blir det ingenting.
Men på onsdag! Då då ska jag träna.
Efter HSO dagen. Och jag hittar dit denna gång.
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback