Trötter loggar in

Usch idag är jag riktigt trött. Jag tror inte att jag är riktigt frisk än från magsjukan...
Men jag var på praktiken i alla fall man kan inte missa hur mycket som helst. I need my points lixom

Jag fick ett samtal från backens äldreboende idag vilket är positivt dom undrade om jag kunde komma o jobba som timvickis hos dom. Och det vill jag ju. För jag vill ha mera jobb.
HEHE I need it so to speak.

Jag ska ringa till Administration på sjukhuset oxå. Kunde ju inte gå på deras öppet hus dagar eftersom jag låg hemma och inte mådde så bra i måndags.

Den här månaden är verkligen dundertrist.
Jag hoppas den tar slut riktigt snart.

Jag var på stan på Tindra och såg väldens underbaraste väska för 399kr som is to die for. ( NU kommer jag inte ihåg om jag har tjatat om den förut). Det är en friis väska men inte med ett blingbling kronmärke på utan den är grå med blommorpå. Is to die for.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback