Vill du se en stjärna se på miiiiig!


Praktiken går riktigt bra!! Trivs bättre där än på ordinarie jobbet. Ska söka sommarjobb där.
Jag fick ta venprover här om dagen och det gick bra det med!

Jag tror faktiskt att jag kommer klara av att vara undersköterska. Ska i alla fall ta kontakt med bemmaningen i nästa vecka på NUS. För att se om jag kan få jobba extra som uska och skötare(mentalskotare).

Det är ett riktigt intressant jobb. Oj vilka fördomar jag hade innan jag började och det är verkligen inte alls som man  tror det ska vara.
Jag trodde dom skulle se galna ut dom som sitter på rättspsyk. Men det gör dom ju inte. Vissa märker man är konstiga och inte helt funtade rätt. Medans andra  kan man inte förstå vilka horibla saker de verkligen har gjort.

Jag fick en present av älsklingen här om dagen. En vårjacka. Hur fin som helst! Verkligen hur fin som helst. Jag blev så glad såååå....

I veckan ska jag försöka ta mig i kragen och verkligen anstränga mig för att gå till gymmet och inte vara för trött efter jobbet/praktiken.
K ringde idag hon tyckte hennes praktikplats var as tråkig! HOn ville verkligen byta.
Hon hade varit på shopping spree i Göteborg. Hur kul som helst för henne.
Jag vill oxå shoppa!

Har fått en blick för en viss friis väska som är to die for! Oh om jag ändå hade pengar till den.
Asså hur snygg som helst. Men ett kronmärke i strass skitasnygg...

Jag verkligen känner för vår shopping i stan(sthlm) Men det är vell lite långt att åka70-80mil för ett shopping craving.
Nä jag tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback