Gäckoödlan jag

Mina tänder börjar faktiskt gå ihop.
Det ser jättefint ut, om man jämför med förut. Men min ena framtand är större än den andra.
Det beror troligtvis på att jag slog av den mindre för en herrans massa år sedan och att jag alltid får slipa ner lagningen när den går sönder.

Jag ska ta kort på mina gummiband, jag ser ut som en gäckoödla som sticker ut tungan och fräser när jag öppnar munnen.
Hehe...skräcködla.
Jag har ätit frukost, med svårigheter. det är roligt att äta smörgås i bitar, jag skär cm stora bitar som jag stoppar in i munnen och tuggar längst bak( där jag inte har någon tuggyta för den delen) för att det gör så jävla ont att bita av.
och jag som ska äta lunch nu...blä....

Jag fattar inte hur det här med min diet ska funka natt tid.
men men jag får försöka o se om det går.
Jag jobbar natt fre lör o sön.
Sen är jag "ledig" ska ringa o  se om jag kan få mera jobb.
Just det ska ringa lungan idag. hmm kanske är bäst att göra det på en gång.

Jag som skulle vara så jäkla duktig och städa idag. När jag vaknade av en katt som ylade mig i örat.
Som han gjort hela natten tills mrA skrek NU GÅR DU OCH LÄGGER DIG!!!
Han lyssnar inte på mig tajzon.

Så gick jag upp gjorde ordning min frukost. Värmde vatten i gnisselmikron, som garanterat kommer paja vilken dag som helst. gnroisslimorrnogrrroooomiiiiiii låter den.
åt min skink smörgås och grahamsgrynsgröt.
Det är sååå gott. Som mannagryn fast nyttigare mums.
Den lagade jag på spisen. Vågar inte i gnroiiiiismorrrgrooommmiiiiiii monstret.

Sen tänkte jag nu ska jag ta ett nappatag och städa vårat kök, jo tjena, men det är ju efter tio på tv'n.
Och sen det o det o det o det o det o det...och nu är klockan över ett.
Jaja ska bara äta lunch sen ska jag ta ett nappatag.


Tror jag.....

Kommentarer
Postat av: svärmor

Hoppas du lyckades med dina förutsättningar,för inget är skönare än ett nystädat hem,du får drilla din gubbe under många år,så du får de så bra som jag,ligga o göra gympa,stiga upp till ett nystädat hem,det är underbart.var rädd om dig när du ska jobba så mycket natt,glöm inte att vi bara har ett liv.Kram.

2006-11-10 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback