Hela munnen full med gummi

Usch jag var hos tandläkaren idag.
och han stack hål på läppen tre gånger med sin jävla tång och satte in en massa gummiband i munnen så nu ser jag inte klok ut.
BLÄ.
Men vill man vara fin får man lida pin,.
Igår var jag ute med lungan och hade personal middag.
Det var verkligen hur kul som helst.
Vi åt taccobuffe och drack en cider.
Var verkligen störtmysigt.
Innan dess var jag på stan med Ang o shoppade en slipsten till mitt project.
hehe...
usch vad jag är hungrig
ska gå o ta mitt MELLIS nu( mr A : Mellis är nått man äter på lågstadiet, det heter mellanmål!!!)
mmmmm....
undrar om det går med allt gummi i munnen

Kommentarer
Postat av: Mona

Små, pilliga gummiband... jag minns dem alltför väl. Ska man vara fin, får man lida pin som sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback