Ledig not

Gud vad skönt det var att vakna av sig själv idag.
Det känns som jag är ledig. Fast jag jobbar natt inatt.
Men det känns som jag är ledig.

Jag håller på lite i köket, sen lagar jag mat.
Terroriserar katten, eller om det är tvärt om där.

Så ska jag på yoga idag.
Det ska bli skoj.
Var flera år sedan jag var på yoga.
Undrar vilken lokal det är, nu när iksu har byggt om.
Det är riktigt schysst nu på spat.

Jag fick svar på mailet idag med=)
Det här är helt sjukt.

Undrar om jag kan vara fräck och begära något...hehehe...
Ska i alla fall försöka med det.

Jag är helt fast i 7milakliv med martin stenmark.
Den är så himla bra.

Jag undrar vad jag ska ge mamsen i 50 års present.
Och svärmor o svärfar har ingen el eller telefon nu...
Ska ringa o säga det till mr A
kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Vad är det för mail du pratar om?! *lite nyfiken*

Postat av: Svärmor

Hejsan.Strömmen var borta ca.17 tim ,men vi koka kaffe o mat på kamin,så det besvärligaste var tele avbrottet.Så dåligt ,första lilla snön,o lite stormbyar.Var är vårt indualistrerade fantastiska land.nu är allt bra igen.
Ha de så bra,älskar er,Kram.

2006-11-02 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback