Dag 4a

Idag har jag varit på BodyPump och BodyBalance på kursen.
Herregud vad yr i huvudet jag var.
Men det är tur att det var fler en jag som tappade balansen och inte orkade.
Det är verkligen skönt på Iksu det finns inte några krav alls på hur man gör saker bara man presterar.

Det har varit roligt idag.
Jag pappa och pappas kompis Fredrik ( har frågat om jag får använda namn).
Var på stan och shoppade.
Har äntligen bestämt vilka glasögon det blir. Skönt

Det har blivit lite fel med nutriletten idag. Jag har ju haft tiderna.

Kl 6.00
Kl 10.00
Kl 12.00
Kl 14-15.00
Kl 17.30
Kl 20.30

Men idag har det blivit
kl 9.45
Kl 13.45
Kl 17.15
Kl 18.30
och jag har en kvar.

Det blev så med all shopping som har hänt. hehe

Vi handlade mat och en finare vinterjacka. Bild kommer senare till festligare tillfällen.
Jag har satt in tandställningen i överkäken med nu och spänt i underkäken och jag tror att det är mycket det som hjälper.
För man har så ont så man bryr sig inte om mat.
Och chokladsmaken är inte för illa.
Jag måste bara bli bättre på att dricka vatten.

Usch det kändes hemskt och sitta där med mitt glasvatten när de mr A, pappa och Fredrik åt min Kasslergratäng. Jag lagade maten. Det är oxå tortyr.

Och pappa åt rostat bröd med lax, philadelfia, rödlök och gurka idag. och det är så jäkla gott...
Som jag oxå lagade.
Det är bara att bita ihop för jag måste ju bjuda honom på mat. Och det är roligt att laga mat. Det går faktiskt bra att inte provsmaka. Även om det vart för lite salt i kasslergratängen.
suck

Man är så varm i ansiktet. Men det är bara 10 dagar kvar nu. Sen blir det upptrappning.
Och sen är jag på min riktiga livsförändring.
Ska bli så skönt.
Jag tror att jag inte saknar godis o sånt heller bara för att det är chokladsmak på nutriletten.

Det värsta är att det har kommit ut  en ny chips sort. Holiday chips. Och alla som känner mig vet att min svaga länk är holiday dip. Kan det då bli bättre. Holiday chips med holiday dip.
Fast med min nya livstil får det bli holiday dipp med morötter. Eller nja det kan jag ju inte äta för tandställningen.
Men hmmm skalad gurka o holiday dip. Eller blomkål eller nått.

Det är strongt att jag klarar av att inte socialäta bara för att Fredrik o Pappa är här.
Men Det betyder att jag klarar mig.
skitbra.

jajanu säger jag godnatt.

4a dagar utan riktig föda bara flytande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback