Dag 5 av nutrilett.

Idag har pappa, jag, mrA och Fredrik varit ute vid klabböle och sörfors och sett på lax vid laxtrappan.
Jag fick tillomed kort på en liten fisk som hoppade.

Idag har dom ätit husets rulle. Suck.....
Jag har kommit på en sak. Jag handlar massor med mat nu för tiden. Men jag äter det inte. Men det är väl något psykiskt.

Sen var vi på fågelkikstornet och såg på utsikten, den ligger halvägs till Holmsund.

Idag är jag trött.
Jag har inte sett muppiz (tajzon) på nästan 2 dagar nu. Han är väldigt restriktiv när vi har främmat.
Pappa var riktigt imponerad av de stora laxarna som hoppade. Fast den jag fick bild på var pytteliten jämfört med dom andra.

Jag vet precis vad jag ska äta när jag får äta. Lax.....
mmmmm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback