Hej svärmor!

Jag blir så glad när du skriver kommentarer till mina inlägg. Kram på dig....

Då känns det som om jag inte skriver fördjäves o att det inte är någon som läser längre.
Idag ska jag på personal möte.  Och så ska jag till Iksu. Tre gånger.
Katten hälsar.

Först på mitt kostprogram steg 2 som jag redan har varit på.
Det gick jättebra faktiskt. Hur kul som helst.
Hon trodde jag skulle behöva komma tillbaka en gång till.

Sen ska jag till Johan på styrketränings intro kl 15.00
sen ska jag på spinning kl 18.00
och därimellan på personalmöte
fullt upp alltså
ikväll blir det nått med köttfärs
fast jag har redan ätit pasta så det får blir potatis

nu är jag ca 6kg lättare än för 3 veckor sedan
det är två kg i veckan
i snitt

tadaaa...nu ska jag o byta om
lkram

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag läser också din blogg, men ibland är man ju lite dålig på det där med att kommentera. Vi får göra en deal, jag skriver hos dig & du skriver hos mig! -ok?! Ha det! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback