Jag hoppas ni får en underbar bröllopsdag.

Jag sitter här och klockan är 7 på morgonen.
Det är inte en schans att ta sig ner til STHLM idag.

Och ni två ska gifta er.
I en sjukhus kyrka.
Även om ni två ser det som ett genrep.
 
Tänk att inte kunna få ha sin dag som planerat.

Jag hoppas att ni två får en fantastisk dag
med den närmsta familjen
Att ni känner lycka och förväntan inför framtiden.
Att det är så vackert och en riktig ljusglimt i vardagen.
Att tårtan är god.
Ringarna vackra, om ni två hinner skaffa ringar.
Att kyrkan är vacker, även om den ligger på ett sjukhus.

Jag önskar jag kunde ha varit där.
Men jag ska tänka på er två i er stund av lycka.

Grattis på Bröllopsdagen, må ni få många lyckliga år tillsammans.
Må ni få stunder av skratt.
Må ni få det ni vill av livet mest.

Många vackra minnen.

/Ellinor

ps jag ringer i kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback