Sovhistoria

Jag har så jäkla svårt att aklimatisera mig tillbaka efter att ha jobbat natt.
Igår var jag astrött så jag och mysbon(sambon) gick och la oss innan 22,00 snacka om pensionärsvarning.
Och jag vaknar vid 24.00 helt klarvaken.
Visserligen med en jäkla huvudvärk. Som jag har varit dragandes med i flera dar men endå.
Går upp ser lite på tv och helt plötsligt är klockan 3.
Utan att jag har gjort nått....Inte var jag trött heller.
Men jag beslutade mig för att gå och lägga mig.
Sambon makar på sig i sömnen. Han ska upp tidigt till sin skola.
Sen när jag lägger mig tillrätta(aka magen som jag alltid sover på) så lägger han armen runt mig i sömnen och andra armens hand ovanför mitt huvud och kramar min hand.
Det var så gosigt så.
Och jag somnade.

Sen vaknar man inte föräns 12.
Suck.
Nä nu ska jag på stan och fönstershoppa.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback