Supermysigt

Jag har verkligen haft ett supermysigt arbetspass igår kväll.
Allting gick som smort och vi hade jätte trevligt.
Det är så skönt med en bra brukare.
Stjärna i himmelen till dig!

Idag vaknade jag runt 13.00 av en kissekatt som ville utanför dörren till sovrummet.
Sen pratade jag med L i tillefonen.
Vi diskuterade allt som har mellan himmel och jord.
Det blir en ny brudtärneklänning.
Röd sådan från USA o ebay istället.
Det finns så mycket vackert och gulligt.
Jag vill oxå gifta mig( avis)
Han måste bara fria först.

Jag förstår inte vad det är med killar. Så fort man pratar i telefon så ska de ha hjälp med någonting.
Var finns det och var finns det.
Vart är vitlökspressen.
Asså två år snart i samma lägenhet. Han borde veta var vitlökspressen är.
I lådan, i diskhon eller i diskmaskinen, eller på bänken.
Det är inte som den fanns i min troslåda eller nått.
Men men de måste vara nått inbyggt.
Så fort man pratar i telefon så är det nått.
Ls kille är likadant.
Det är Y-kromosonens fel.

Sen planterade jag o mr A om våra blommor. O städade fönsterbläcken.
Det vart jätte fint.
Sen ska jag äta lax idag....Himmel så GOTT.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback