Tja

Jag är så hungrig....
Så huuungrig.
Jaja det är bara att bita ihop.
Mina glasögon håller på att totalpaja. vilket inte känns så skojigt.
Suck.
Dom har köp två betala för 1 på specksaversblick nu...

Oh jag och Mr A hade värsta mys kvällen igår. Vi tog täckena till soffan och såg på film.
Det var verkligen störtmysigt.

Sen så har jag ju börjat gå på det där med J och vi var där igår.
Och en tjej K, hon är från finland. Frågade om jag ville vara hårmodell på måndag.
Och det var klart jag ville det.
Så nu ska jag få fin färg och slingor aldeles gratis. Vilket känns stört roligt.
Hihi....

Det verkar vara nått seriöst fel på min stegräknare.
Den bara står still fast jag går en massor.
jaja....
Kram påer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback