Bröllopsklockor klinga

Jag har blivit tillfrågad att bli brudtärna och toastmadame till min vän L's bröllop.
Och jag fullkomligt vältrar mig i alla brudsiter det finns på nätet.
Håruppsättningar, klänningar, tårtor,smink, presenter, möhippor.

Och jag har verkligen hittat den perfekta tärnklänningen, och på en så rolig möhippa till L.
Hon kommer fullkomligt att älska den.

En jätte bra bröllopspresent. Eller ja flera faktiskt. En speciell från mig och en från mig och mrA.
Det kommer att bli asbra.

Det är verkligen underbart att få leva ut en fantasi lite grann i alla fall.
Det finns så fina bilder ojoj ojojooj

Det är lite jobbigt att jag är i Umeå och hon är i Sthlm. Men mycket msn ,mail, mms och lååånga telefonsamtal blir det.

Jag har hittat en tärnklänning för 855kr som passar i L's mått....

Nu har jag gått ner 8 cm i midjan.
Det är ju skitbra. Det saknas bara 5 cm till klänningen. Men 8 cm på en månad ja då kommer jag säkert i klänningen till december.

hihi det kommer bli skitbra

jag är så glad o lycklig. För hennes och hennes tilltänktes skull men oxå för mig och att jag kommer få ha en så fin klänning på mig.

Undrar hur mycket en håruppsättning kostar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback