Tjoho

Nu har jag i alla fall varit och hämtat boken som jag glömde på lungan sist jag jobbade.

Jag har shoppat mina diadem idag. Och i morgon är det iksu. Gud så kul det ska bli!

Muppiz(tajzon) är riktigt mysig kommer och stryker sig mot mattes brev.
Nosar på mina aldeles förstora duntofflor.
Det börjar bli höst här uppe.

I morgon ska jag gå upp och plugga hela dagen. Och gå ut med mina gåstavar även om det är svinkallt och regnar. Har hittat en brandgul skanska regnrockhistoria i garderoben(antar att den är pappas)
Så då får jag gå där som ett soppljus. Hehe.
Jag går vid älven så då syns jag inte så mycket.

Min sambo är verkligen störtmysig.
Nä nu ska jag gå och lägga mig bredvid min nallebjörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback