Toppen humör

Tänk vad lite som kan göra en glad.
Inte för att jag fortfarande inte är über glad över att Anders har fått jobb.
Utan allt känns bara så bra just nu.

I morse på väg hem när jag böt bussen vid Vasaplan så skulle jag ta en metro. Standard=)
Och då var det en man som stog före mig i kön och han tog han en åt mig och gav före han tog till sig.
Tänk att något så lite som en vänlig tanke kan göra en glad hela dagen.

Senare idag ska vi ut och fira Jasmine hon fyller nämligen år idag men jag säger inte hur mycket.
Vi tänkte samtidigt passa på att fira att Anders har fått jobb med=)

Och aldeles nyss var det barn här som sålde majblommor och jag köpte en.
Jättefina djupblå med en guldknopp.

Jag har bara haft en mysig dag idag.
Ja förutom att chefen nästan utbeordrade mig så jag inte skulle kunna ha det mysigt.
Det är konstigt att varje dag när jag redan på morgonen känner att oh det här kommer bli en bra dag idag.
Aka jag vaknar på rätt sida, så blir jag satt i jobb.
Men idag sa jag faktiskt nej.
Lite stolt över mig själv är jag.

Anders har kommit på det ultimata sättet att väcka mig för sin egen del.
Han kör i gång räkningsrivaren.
Suck.
Jag vaknar ju....och jag är inte supergrinig. Eller jag får vara grinig själv i sängen ett tag innan jag går upp.
Men jag tycker det är fruktansvärt mysigt att vakna när han ligger och håller om mig.
Även om mitt morgonhumör inte är det bästa alltid.

OCh så har jag en bra hårdag idag.
Det är alltså tipp topp =)

image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback