trött och geggamojja

Jag har varit så fruktansvärt seg nu sen jag jobbade jouren. vet inte vad det tog åt mig.
Hela veckan har jag bara gått som i ett töcken och hjärnan har varit geggamojja.
Det är verkligen jobbigt när det är sådär.
Det kanske är vädret. Det är supergrått ute idag och kallt.
Jag kommer i alla fall gå på räknestugan idag.
Det behöver jag göra.
För jag har fastnat och kommer inte vidare tom anders har ingen aning om hur jag ska göra det.
Och då är det inte lätt.

I morgon ska jag i alla fall göra min pilatesvideo det har jag bestämt mig för.
Anders får väl ta och gå ut på promenad eller nått.
Så han inte står och skrattar åt mig när jag gör mina 100 och så där....

Kommentarer
Postat av: svärmor

Skicka du ut gubben om du känner för det ,han behöver frisk luft även han.
lycka till med vad det nu hette.
ha det så bra,Kram.

2007-04-18 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback