Hej Morfar

Jag håller på att lära morfar hur man surfar=)
Det är jätteroligt.
Idag har vi torkat golv här på torpet o herregud vattnet vart aldeles svart. Andra gången vart det mörk grått nu har varmvattnet tagit slut så nu låter jag det vara.
Pappa kommer o hälsar på i morgon igen.
Det ska bli kul=)
Han ska hjälpa till med huset igen=)
jag önskar att jag hade lite litteratur att läsa på vägen hem till Umeå undrar om jag kan hitta någon harlequin sommarspecial (3 böcker i en) någon stans i Umeå. Annars får jag gå i på Konsum på deras bokavdelning och tjuvkika om jag kan hitta nått.
Vi har även skakat mattorna här idag. Nu hoppas jag att det kommer att lukta godare här. Bara morfar inte får för sig att elda så det ryker in.

Kram på er som läser

Älskling nedräkningen har börjat=)
Snart syns vi igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback