Så var vi på bröllop igår

Nu är min Södertäje resa snar över för denna gång och i morgon siktar jag mot värmland.

Igår var jag och Anders på bröllop för min Kusin Kim och hans Anna lovade dyrt och heligt att vara varandra trogna för resten av deras liv.
Jag har några bilder som Anders har skickat mig än så länge.
Resten får jag tjuvkika på när jag kommer hem=)
Det var trevligt även fast vi var tvungna att gå tidigt.
Av pappa förstod jag att festen hade varit lyckad även fast kim hade blivit totalförnedrad. Det var nått om nycklar och hans mor jag får väl reda på mera sen=)
Hoppas jag( vill ha fullständig redogörelse av de som var på bröllopet och läser min blogg)
De andra bilderna är som sagt hemma och i något som heter crw format. Som ett slags digitalt negtiv och behöver bildbehandlas innan man kan visa dem.
Men här har ni i alla fall ett smakprov.
Och ja tajzon får så klart vara med på en bild=)

image206

Han är inte direkt överlycklig över att få vara utomhus i solen snarare skitförbannad. Men han älskar nog matte och husse endå.
Efter att jag släppt honom lös utan koppel klättrade han sig in i bilen till baksätet och la sig där hans plats hade varit på vägen ner. Det var mycket gulligt.
Han är dessutom överlycklig över att vara hemma den lilla rackaren=)

image207

Det nygifta Brudparet Bergström på kyrktrappan.(foto Ellinor)
Förstog inte varför vi inte fick fotta inne i kyrkan, det känndes supertrist.... men det är deras vilja och deras dag=)

image209

Puss älskling( detta kort är anders verk mer kort kommer som sagt sen)

image208
och i bilen(foto Ellinor)

Mer bilder kommer senare....
kram /Ellinor

Just ja SKRIV KOMMENTARER FÖR SKJUTTON GUBBAR........(Tack)

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Fina bilder! Ska bli spännande se bilder även på dig o anders :) O tänk.. snart är det Er tur :)

2007-08-05 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback