Tips hur ska man få katten att sluta skrika?

Det är mysko hur fort man kommer in i arbetslunket igen efter semester.
Men oh så skönt det var med semester.

Fast det är ju trevligt med pengar oxå.
Hehe...Jag och Anders har skrattat så mycket sen jag kom hem.
Vi har så roligt ihop. Det är helt underbar.
Men katten han är nog orolig att jag ska lämna honom. För han går runt och skriker. Som hej här är jag. Och förföljer mig som en tok. I morse när jag vaknade sov han tom på min mage.
Och han är ingen knäkatt....
Han måste ha blivit rädd att jag ska lämna honom. Men det tänker jag ju inte göra =)
Fast han är hemskt söt. Men han måste bara sluta skrika. Tips någon?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: mamsen

Säg att gammatte älskar honom för det är väl mig han skriker efter??????Eller?

2007-08-29 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback