Ho ho ho...nu är julen snart över

Vi har firat jul ute hos Jasmine och Fredrik.
Varav den senare var tomten=)
Jag fick superbra klappar i år=)
Jag fick tom dubbelt av en=) Så nu ska jag byta ut en plattång av två till en locktång=)
Jag har varit på mellandags rean och är betydligt lättare i plånboken.
Och med ett brett leende på läpparna.
Det vart två par skor( så snygga)
två par byxor i rätt längd!
De har börjat med D storlekar på byxor på kapphal.
För oss med korta ben. Från stl 40 och uppåt fast de heter ju ioförsig D19, D20 osv.
Så jag behöver inte sy upp byxorna=)
Det vart två par av samma modell och samma färg.
Hittar jag byxor som sitter som ett smäck är det lika bra att passa på=)
Och en tunika.
Och två par skor. Så snygga som jag kan ha både till byxor och klänning=) Himla fint faktiskt=)
Jag skulle vilja ha ett par leggings. Men det får bli en senarefråga.

Byxorna ett av paren, tunikan och ett av skoparen ska jag ha på nyår.
Så nu är det fixat=)

ho ho ho så snygga

Nä nu ska jag återvända till harrypotters värld.
Bröderna Olsson är på väg mot Elgiganten för att köpa tvättmaskin, kyl och frys, diskmaskin m, m... till den äldre av brölderna olssons hus som den yngre av bröderna Olsson ska hyra i minst tre år=)


image365

Bröderna Olsson aka Anders och Sven

image366

Allan och Jasmine Ser ni våra team Olsbo mössor=)

image367

Sven och Dagny
image368

Japp alla fick en=)

image369

Tomten har i oförsig sin tomteluva på sig=)
Men nissarna hjälper gärna till... det kan inte vara grisörat som lockar i ett av paketen=)

image370

Julkgrannen och alla klapparna=)

image372

MIn julklapp som jag fick av Anders.
Den är verkligen perfekt. Bladen ovanför pärlorna är hälften i vitt och hälften i gult guld.
Precis som våra förlovningsringar.
Helt perfekt som alla andra av mina klappar=)

Ja mer bilder kanske kommer sen.
Jag har en bild på Sven, Fanta och Tajzon som är rätt talande=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

God
fortsättning och tack för klapparna.Kram

2007-12-27 @ 11:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback