taccotankar

Idag blir det taccos.
Oh så gott! Så jag ska inte äta någon frukost( klockan är 16,18 just nu) nyss vaknat.
Jag har börjat läsa om sagan om Isfolket serien och oj vad jag älskar den serien.
47 böcker som man sträckläser.

Jag ska i allafall övningköra till veckan.Ska ta och ringa fredrik och höra om han vill  övningköra med mig och om han har tid.
Det känns som jag stör honom när jag frågar men jag får tänka att det är bara en månad kvar sen ska jag ju ha tatt det. Eller åtminstone försöka ta det.

Jo vi ska flytta till landet.
I 3 år.
Det är Sven som äger gården(Anders bror) fast han bor kvar nere i Sörmland.  Och vi ska bo där i åtminstone tre år under tiden jag pluggar.
Ska börja plugga till hösten.
Det är en stor gård så kissen kan få vara utekisse om han vill det.
Vi hyr den av honom.
Han flyttar väl oxå upp så småningom.
Bara han får jobb, men undertiden bor han kvar  o jobbar på scania.

Det är därför det är så brottom med körkortet.
Det är inte så stor chans att vi kan få bredband dit ut.
AAAaaaah.....
Anders sa: den data nörden...ANDERS SA: ja men då får vi väl hitta ett annat fritidsintresse, den optimisten.
suck min blogg...
Fast det ordnar sig nog, hoppas jag i alla fall.

Jag ska skaffa mig ett litet trädgårdsland, anders gnäller om det.
Men jag vill ha ett, med potatis, kingedvard, sallad, morötter och zucchini och lite annat smått och gott=)
Det ska bli roligt=)

Undrar om gubbstrutten som ägde huset innan lämnar efter sig en spade?
Annars får jag gå på granngården.

tjoho tjoho...
Nä nu ska  jag sätta sprutt på gubbenmin och börja laga taccos....

image356

Kommentarer
Postat av: svärmor

trevligt att se att du nu hittat motivationen att speeda med dit körkort,det går säkert bra.det är en stor fördel att kunna ratta själv och inte bli så bunden och slippa krusa.
Anders skoja nog bara eller har han växt till sig?
skulle nog också sakna snabbheten med datorn om jag flytta nånstans,man får lätt ovanor.
nu syns vi snart,kommer med våra vildar.Kram.

2007-12-16 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback