badybalance

Nu ska jag snart iväg på bodybalance.
Har verkligen kommit på att det och yoga är som gjort för min nervösa själ.
Jag var på yoga här förra söndagen och ska i morgon igen.
När man väl kommer över det där med dålig balans är det inte så farligt.
Det är riktigt skönt. Men det är inget man styrketränar efter precis.
Jag och Johan(PT) har gjort en deal. Jag slipper den där himla rodden i tio minuter om jag styrketränar efter spinningen. Och det går jag sååååååå med på.
Jag hatar rodden!
Jag kan tänka mig att det är superroligt på en sjö eller nånting men inte i  en svettig gymlokal(även om jag nu för den delen har ett väldigt fräscht gym.

Nä nu ska jag slänga i mig lite havregrynsgröt packa väskan och pallra mig iväg till gymmet.
kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Träna lagom o må bra.
Trevlig helg på er.
Kram.

2007-02-17 @ 10:15:12
Postat av: Jezzi

Tänk på att rodden förbränner typ 4 ggr mer än tex en cykel =) jag älskar rodden =) förbränner mkt på kort tid = min grej...

vi kanske ska boka nåt pass tillsammans nästa vecka? nåt lugnt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback