dödens sömn och godismetoden

Jag fick äntligen sova ut. Jag sov en så kallad " dödens sömn" när man vaknar i samma ställning som man somnat i och det känns som man inte kan få upp ögonen eller röra kroppen för att man är så förbaskat trött.

Men vad skönt det var att sova.
Det vart korvstroganoff idag. Väldigt gott.
Morsan är helt insnöad på gi-metoden. Jag är insnöad på iksumetoden även fast i helgen har det blivit godismetoden snarare än iksumetoden....hehe...

Men i morgon ska jag verkligen vara superduktig. Jag känner att min mage inte pallar av godismetoden.
Så iksumetoden blir det.

I natt ska jag se klart på titanic tänkte jag.
Den är verkligen bra den filmen och så himla vacker.
Jag stängde av  i morse precis när Jack och Rose skulle pippa i bilen för första gången.
Så nu har jag att vänta mig.

Anders var lite deppig  mamma somnade i soffan i morse och vaknade inte föräns 15.30 så han har suttit vid datorn hela dagen idag och jobbat på JoFs trappa.
Den  blir jättesnygg faktiskt.

Kram på er alla =)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Titanic är en av mina favoritfilmer,underbar musik ,bra skådisar,ja allt är bra.
Mat måste vi ,om än aldrig så lite.
Hoppas du sover lika bra i morgon o att natten är lugn.
Kram.

2007-02-25 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback