kattborste

Jag tror jag börjar bli förkyld. Vaknade alldeles täppt i näsan och ja det var ju inte genomskinligt precis.
Nu ska jag o mamsen på stan och göra Umeå.

Sen ska vi möta upp älsklingen där och gå o äta på skytten antagligen.
Det ska bli riktigt roligt faktiskt.

Katten är nykammad och förbannad på borsten, det är riktigt kul o se han åla runt som en orm på golvet försökandes med att undvika borsten kurrandes som en tok.
Även om han gillar denna borste bättre än den gamla(som han tuggade upp)
Tror jag jag gillar den gammla borsten betydligt bättre än den han har  nu.
Visserligen kommer det med en massa hår men inte lika mycket som i den gamla.
Men jaja vad är en bal på slottet.

Nä nu hoppas vi att datorn snart är klar så jag kan ta bussen.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mona

Den som ändå hade en katt...

2007-02-28 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback